Mijn favoriete lippenbalsems

IMGP8750

Ik geef het toe: ik ben gek op lippenbalsem. Ik kan er nooit genoeg van hebben (maar dat heeft elk meisje, toch?) en als ik op andere blogs lees over een nieuwe lippenbalsem gaat mijn hart sneller kloppen. Door dit ‘probleempje’ heb Ik nu dus aardig wat lippenbalsems verzameld, maar ik merk dat ik elke keer weer naar dezelfde grijp. Die laat ik jullie vandaag zien!

IMGP8767

Labello Pure & Natural: Kamille & Calendula – Labello Fruity Shine Cherry

IMGP8764

Stick lippenbalsems vind ik het meest handig: even snel over je lippen smeren en klaar is Kees Sophie. Ook is het veel hygiënischer dan een potje, want als je vieze handen hebt komen die bacteriën natuurlijk ook in de lippenbalsem (ieuw!). De Labello Kamille & Calendula heeft een heel lekker neutraal, zoet geurtje en is lekker romig en verzorgend. De Cherry variant is weer de tegenpool van de Kamille & Calendula. Hij ruikt heel zoet naar kersensnoepjes van Haribo (if you know what I mean..) en geeft een subtiel kersenrood (gôh) kleurtje aan je lippen. Ik vind deze vooral fijn vanwege de lekkere geur en het mooie kleurtje.

IMGP8773

EOS lippenbalsems

IMGP8791

Deze schattige bolletjes zijn ook grote favoriet van mij. Natuurlijk omdat ze er heel erg leuk uitzien, maar ook omdat ze je lippen lekker zacht maken. Velletjes op je lippen verdwijnen als sneeuw voor de zon! Een groot pluspunt is natuurlijk dat alle ingrediënten 100% natuurlijk zijn. Voor meer info kun je altijd nog deze review zien van de EOS lipbalms.

IMGP8797

Vaseline Original – Rosebud Salve

IMGP8803

Wie kent het blauwe blikje nou niet? Dit is de meest basic lippenbalsem (het enige ingrediënt dat erin zit is Petrolatum) die er is. Deze is handig omdat er geen parfum in zit, dus anderen kunnen ook geen last hebben van een mierzoete geur die van je lippenbalsem af komt. Ook maakt deze je lippen gewoon zacht. Gewoon een fijne basic lippenbalsem dus!

Samen met de EOS lippenbalsems is de Rosebud Salve mijn all-time favourite lippenbalsem. Ik gebruik deze meestal voordat ik ga slapen en de volgende ochtend word ik wakker met verzorgde lippen. Doordat deze lippenbalsem ook een glansje geeft aan je lippen doe ik deze in plaats van lipgloss op, veel minder plakkerig en het verzorgt nog ook! Deze balsem is ook een echte multi-tasker, omdat hij ook voor andere droge plekjes een goed middeltje is. Klik hier voor de review hiervan.

Dat waren mijn favoriete lippenbalsems!

Wat is jouw favoriete lippenbalsem?

11 thoughts on “Mijn favoriete lippenbalsems

  1. Ooh die van EOS zien er zo super cute uit! Ik ben zelf ook dol op lippenbalsem, ik gebruik voornamelijk die van blistex!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch :)!? Zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

