Mijn (bijna) dagelijkse make-up look

IMGP9567

Een paar jaar geleden droeg ik bijna nooit make-up. Pas sinds vorig jaar begon ik echt met make-up dragen. Nou was dat niet heel veel (en dat is het nog steeds niet). Heel vaak doe ik namelijk alleen maar een beetje concealer en mascara op. Maar ik heb ook van die dagen dat ik zin heb om net wat meer make-up op te doen. Dan gebruik ik meestal dezelfde producten en die ga ik aan jullie laten zien!

IMGP9572

Omdat ik van mezelf niet een hele rode en onzuivere huid heb gebruik ik geen foundation. Plaatselijk een beetje concealer aanbrengen en dat afpoederen is voor mij voldoende. Daar gebruik ik de Essence Stay all Day concealer en Catrice Skin Finish poeder voor. Voor een gezond blosje op mijn wangen doe ik nog een beetje van de Sleek Rose Gold blush op.

IMGP9583

Ik hou ervan om mijn oogmake-up naturel en simpel te houden. Dat vind ik het mooiste staan bij mezelf. Ik ben gewoon geen type voor heftige eyeliner en donkere smokey eyes. Op de een of andere manier vind ik dat ik er altijd als een gemene panda uit kom te zien, haha! Ik gebruik op mijn ooglid een pigment van Essence in de kleur Pure Love en in de arcadeboog een oogschaduw die uit een duo komt van de Catrice feMALE collectie. Als finishing touch nog een likje Masterpiece Max mascara et voilà!

IMGP9579

Ik doe niet heel vaak iets op mijn lippen omdat ik nooit zin heb om de lipgloss of lipstick bij te werken. Maar áls ik er zin in heb stift ik de Essence lipstick in de kleur All About Cupcake op mijn lippen. Dat is een mooi ‘my lips but better’ kleurtje.

IMGP9480

IMGP9483

IMGP9486

En dit is hoe alles eruit ziet op mijn gezicht. Gewoon een naturelle look die niet heel opvallend ‘hé, zij heeft make-up op!’ is.

Zoals ik in de inleiding al zei, dit is niet wat ik echt élke dag draag. Meestal vind ik mijn bed belangrijker dan mijn make-up en doe ik alleen wat concealer en mascara op. Ik ben gewoon te lui om eerder op te staan om me op te maken. :)

Welke make-up draag jij het liefst voor overdag?

13 thoughts on “Mijn (bijna) dagelijkse make-up look

Geef een reactie

