Mijn favoriete muziek van de laatste tijd

IMGP8915

Voor mij is een leven zonder muziek als.. Oom Dagobert zonder geld, de paashaas zonder paaseieren, lente zonder zon (hoewel we dat nu hebben…) en een zebra zonder strepen (of is dat dan gewoon een wit paard?). Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik graag naar muziek luister. Vandaag laat ik jullie de muziek horen die ik afgelopen tijd digitaal helemaal grijs gedraaid heb.

Ginger Ninja – Sunshine

Met de zon die even geen zin meer heeft om te schijnen (misschien een midlife-crisis?) kan vaak naar dit liedje luisteren geen kwaad. Met dit vrolijke nummer krijg je meteen zin in de zomer en vergeet je het slechte weer buiten even.

The Script – If You Could See Me Now

Ik ben hartstikke fan van The Script en sinds het concert nog meer! If You Could See Me Now is een liedje die je zal raken als je naar de tekst luistert. Het gaat over de ouders van de bandleden Danny O’Donoghue en Mark Sheehan. Danny heeft zijn vader verloren en Mark beide ouders. Ze zingen over wat hun ouders zouden denken als ze hun konden zien nu ze bekend zijn. Ik vind dit een van de mooiste nummers van The Script, dus zeker even luisteren!

The Script – Six Degrees Of Separation

Dit is ook een nummer van het nieuwe album van The Script. Ik vind dit gewoon een goed nummer, net als die hierboven.

John Mayer – Queen Of California

John Mayer heeft een heleboel relaxte country nummers, waarvan dit er een is. Gewoon fijne  achtergrondmuziek waar je lekker bij kunt ontspannen.

Taylor Swift – 22

Dit nummer is een echt feel-good nummer: een leuke melodie en lekker vrolijk! Ik vind de kleding die ze in de videoclip draagt ook heel leuk, trouwens! Oh, en zie je de Real Techniques make-up kwasten op 2:30? :)

Toto – Africa

Dit nummer is denk ik wat minder bekend, omdat het een best oud nummer is. Mijn ouders luisteren wel eens naar Toto en ik vind het altijd hele leuke muziek. Vooral dit nummer vind ik leuk. Deze heb ik dus vaak geluisterd.

Welke muziek hebben jullie de laatste tijd vaak geluisterd?

6 thoughts on “Mijn favoriete muziek van de laatste tijd

  1. If You Could See Me Now van The script vind ik ook ontzettend mooi, heb er gisteren nog naar zitten luisteren. En John Mayer hoor ik ook graag. Ik vind vooral Assassin en Slow Dancing In A Burning Room mooie nummers van hem.

Geef een reactie

