Happy (late) Easter! + Easter Egg inspired nail-art

IMGP9699

Nog een hele fijne pasen iedereen! Een beetje laat, want eerste paasdag is alweer voorbij. Maar gelukkig hebben we nu nóg een paasdag en is dit artikel dus niet eens zo heel laat. Maar ik wilde jullie toch nog hele fijne paasdagen wensen. Geniet van de tijd met je familie, vrienden, konijn  en alle andere dierbaren (zie je het woordgrapje? ;)).  Verder wil ik jullie nog een hele simpele nail-art laten zien die ik gisteren heb gemaakt. Misschien heb je morgen nog tijd om deze te maken, als je niet te druk bent met paasbrood eten en paaseieren zoeken. Lees verder voor de nail-art!

IMGP9673

Voor deze nail-art heb ik een soort geschilderd paasei effect gecreëerd  maar dan veel simpeler. Iedereen kan dit maken! Ik heb eerst met een schuursponsje en lila, lichtroze, lichtblauwe en gele nagellak een gradiënt nail-art gemaakt. Om het nog een extra ‘touch of paasei’ te geven heb ik met een dottingtool (een satéprikker kan ook) witte stipjes gemaakt. Topcoat eroverheen en klaar is je super schattige paas nail-art! Als je nog wilt weten hoe je een gradiënt nail-art maakt: in dit artikel heb ik het nog snel uitgelegd.

IMGP9659

IMGP9662

Nogmaals een hele fijne tweede paasdag! En wat vonden jullie van deze nail-art?

Liefs, Sophie

8 thoughts on “Happy (late) Easter! + Easter Egg inspired nail-art

  1. Pingback: Personal: Photodiary Maart 2013 | bonjourgoodbye

    • De truc is om met je sponsje net wat langer op je nagel te stempelen. Ook moet je niet de hele tijd op dezelfde plek stempelen, maar een beetje naar ‘boven en beneden’. Dan wordt het een hele zachte overgang. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is ;).

Geef een reactie

