Personal: Photodiary Maart 2013

beginfoto2

Hebben jullie allemaal een fijn paasweekend gehad? Ik in ieder geval wel. Ik had de twee weken daarvoor namelijk proefwerkweek, dus ik kon lekker uitrusten de afgelopen dagen. Helaas is het echte schoolleven weer begonnen. Ik heb ook al een paar cijfers terug gehad van de proefwerkweek die ook gelijk tegenvielen. Maar ja, niets meer aan te doen. Meer dan je best kun je niet doen, toch? Bij mij stond maart dus vooral in het teken van de proefwerkweek. Verder heb ik niet zo veel bijzonders meegemaakt. Kijk je mee naar mijn photodiary?

PicMonkey Collage1

Links: Ik had weer eens mijn nagels gelakt met mijn mooie OPI lakje. Op de ringvinger lakte ik nog een laagje van een Barry M nagellak er overheen. Ik vind dit echt een hele mooie, frisse combinatie trouwens! Rechts: Een haat-liefde verhouding heb ik met het raken van de pan (bodem) van een product. Dat heb ik dus met de Lemony Flutter van Lush. Je kunt zo wel zien dat ik het een heel fijn product vind, maar het betekent ook dat hij op begint te raken. *snik*

PicMonkey Collage2

Links: Ik kwam thuis van het sporten en toen zag ik toevallig dat er een schattige hartjesschaduw op de schuur was. Zulke kleine dingen kunnen mij echt een beetje vrolijk maken! Rechts: Ik had huiswerk voor levensbeschouwing opgekregen.. We hebben het nu over het boeddhisme en daar komen een hoop onuitspreekbare namen bij kijken. Zo ook deze! Ik kan het nog steeds niet uitspreken. Dhamma.. wattuh?

PicMonkey Collage3

Links: Mijn konijn was haar saaie vloerbedekking vast zat en besloot eens een cursus ‘creatief met kranten’ te volgen. En wij mogen het natuurlijk weer gaan opruimen terwijl zij daar maar onschuldig zit. Kleine prinses. ;) Rechts: Ik had een feestje waarbij je een outfit met veel glitters aan moest trekken. En een glitteroutfit is natuurlijk niet af zonder glitternagellak!

PicMonkey Collage4

Links: Ik kreeg van een vriendin hele awesome Gangnam Style sokken! Haar vader had ze uit Korea meegenomen. Ze zijn echt super leuk! Rechts: Tijd voor pannenkoeken! Mijn favoriete soort is toch wel een pannenkoek met stroop. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen.

PicMonkey Collage5

Links: Ik moest mijn make-up kwasten weer nodig wassen, dus dat had ik even gedaan. Ik heb niet zo veel kwasten, dus gelukkig was dit klusje snel geklaard. Rechts: Volgens mij is mijn konijn bezig met een grote voorjaarsschoonmaak. Eerst de ‘vloerbedekking’ helemaal verscheuren en nu alle strootjes verplaatsen naar haar nachthok. Als je goed kijkt zie je ook nog een plukje haar uit d’r mond steken. :)

PicMonkey Collage6

Links: Ik verveelde me… Rechts: Nagels (alweer) gelakt in een mooie kersenrode kleur met daar overheen nog Fantasy Fire van Max Factor. Mooie combinatie is dat!

PicMonkey Collage7

Links: Ik was al een tijdje benieuwd naar de lip butter van Nivea en besloot deze te kopen bij Trekpleister. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. En oh, die geur… Heer-lijk! Rechts: Met tekenles zijn we begonnen met het natekenen van een plaatje uit een tijdschrift. Dit is mijn tekening ‘in progress’. Morgen ga ik er weer verder aan tekenen.

PicMonkey Collage8

Links: Wat word ik toch verwend thuis. Mijn moeder had een heerlijke chocoladetaart gebakken en had ook nog zelf koffie-ijs gemaakt. Genieten! Rechts: With my little friend. Deze foto is zo lief! <3

PicMonkey Collage9

Links: Ik ben nu bezig met Project 10 Pan. Ik ga -proberen- niets van make-up te kopen voordat ik 10 producten heb opgemaakt. Ik maak voor limited editions trouwens wel een uitzondering, want het is zo zonde om bijvoorbeeld de mooie Catrice Candy Shock collectie aan me voorbij te laten gaan. ;) Rechts: Een ooglook gemaakt met een copper-ish kleurtje van Essence en een matte bruine kleur van Catrice. Verder heb ik hier de geweldige Max Factor Masterpiece Max mascara op.

PicMonkey Collage10

Links: En nog een twee keer met mijn witte pluizenbol. Rechts: Nadat ik op donderdag mijn laatste proefwerk van de proefwerkweek had gehad ging ik met mijn moeder shoppen in Amsterdam. Ik heb niet zo veel gekocht. Er was namelijk niet echt uitverkoop en ik vond de meeste kleding in de winkels niet echt geweldig. Wel kocht ik bij Lush een zeep-duo die mierzoet ruikt: echt iets voor mij. Verder kocht ik een leuk grijs t-shirt en een schattig toilettasje bij H&M.

PicMonkey Collage11

Links: Op vrijdag ging ik met mijn nichtje van kleine glazen potjes waxinelicht houdertjes maken. Met hele simpele benodigdheden (alleen een paar lintjes en andere versieringen) kun je zo een heel leuk decoratie-item maken voor op je kamer. Rechts: En nu staan ze gezellig op mijn kamer!

PicMonkey Collage12

Links: Ik had nog een scrub van Action opgemaakt. Nog 6 producten opmaken en dan ben ik klaar met Project 10 Pan! Rechts: Het was pasen en daar moest ik natuurlijk wel een leuke nail-art voor maken. Deze nail-art kon je hier al zien. Het is heel simpel om te maken, maar het ziet er wel heel erg leuk uit.

Hoe was jouw maart?

Liefs, Sophie

10 thoughts on “Personal: Photodiary Maart 2013

Geef een reactie

