HOERA! Bonjour Goodbye bestaat 1 jaar! + Aankondiging 2 winacties

bonjourgoodbye1jaar

Pak je slingers en feesthoedje er maar bij, want we gaan even feest vieren! Precies een jaar geleden begon ik namelijk met het typen van mijn eerste blogpost op deze blog. Ik had toen eigenlijk nog geen idee wat ik allemaal op deze blog wilde gaan zetten. Uiteindelijk is dat wel een beetje duidelijk geworden. Ik schrijf nu vooral over persoonlijke dingen, make-up en nagellak. En dat hou ik nu dus al een jaar vol. Ongelooflijk hoe snel de tijd is gegaan. Ik kan me nog precies herinneren hoe ik dit artikel bij mijn opa en oma aan het schrijven was. Of mijn eerste echte review over het Sleek Oh So Special palet en de Rose Gold blush die ik toen net nieuw had.

Ik heb hier nog een paar feiten over mijn blog dit jaar:

IMG_2830

In een jaar tijd is mijn blog ook gegroeid. Van gemiddeld 3 reacties naar 10 reacties per blogpost. Ook zijn mijn bezoekersaantallen stukje bij beetje omhoog gegaan. Ik wil daar natuurlijk ook al mijn lieve bezoekers en volgers voor bedanken! Want zonder bezoekers is een blog natuurlijk helemaal niet bijzonder. Om jullie nog éxtra te bedanken komen er vandaag nog twee hele leuke winacties online. Dus stay tuned for that!!

Cheers en op naar de twee jaar!

Liefs, Sophie

8 thoughts on “HOERA! Bonjour Goodbye bestaat 1 jaar! + Aankondiging 2 winacties

Geef een reactie

