[Gesloten] WINACTIE #1: Win een Collar necklace van Oh So Hip!

PicMonkey Collage

Mijn blog bestaat vandaag 1 jaar! En om dat te vieren heb ik twee hele leuke winacties voor jullie georganiseerd. Dit is de eerste winactie! Je kunt een hele mooie gouden peter-pan collar necklace winnen van de leuke webshop Oh So Hip. Deze webshop verkoopt hele leuke sieraden en accessoires voor een fijn prijsje. Neem zeker eens een kijkje!

Oh So HIP:

“Goudkleurige schakelketting met laagjes, geïnspireerd op de Peter Pan collars/kraagjes. Deze ketting is een echte eyecatcher en staat mooi bij een ‘rustige’ outfit.”

De ketting is trouwens 45 cm.
Lees verder om te zien wat je moet doen om kans te maken op deze ketting.

Wat moet je doen om deze ketting te winnen?

  • Laat een reactie achter op dit artikel met een geldig e-mail adres waarin je laat weten dat je meedoet met de winactie.
  • Volg mij op Bloglovin’
  • Like dit bericht op Bloglovin’
  • Like de Facebook pagina van Oh So Hip

Je kunt meedoen met deze winactie tot en met 16 april. Succes allemaal!

10 thoughts on “[Gesloten] WINACTIE #1: Win een Collar necklace van Oh So Hip!

  1. Dit is echt een droomketting! Helemaal iets voor mij en het zou zeker een grote waarde in mijn bescheiden kettingstash toevoegen. Zie hem al helemaal aan met mijn mooie witte blouse en skinny jeans met Allstars, wauwie. Yeah! Haha.
    Ik volg je via bloglovin+geliked en ik heb de fb pagina ook geliked.

    Liefs,
    Britt

  2. Wat een super mooie ketting! Echt een statement-piece voor een outfit.
    x ik volg je op bloglovin’ en heb dit bericht geliked.
    x ook heb ik de facebookpagina van Ohsohip geliked.

    Iedereen succes! x

  3. Leuke ketting! Ideaal om een rustige/sobere outfit mee op te fleuren.
    x ik volg je op Bloglovin’ en vond het bericht leuk.
    x Ook vind ik Oh So Hip leuk op facebook.

    Fingers crossed!
    Groetjes x

Geef een reactie

