Fotograferen in Leiden met Rosalie!

IMGP9855c

Twee weken geleden ging ik samen met mijn vriendin Rosalie naar Leiden om daar te gaan fotograferen. Rosalie kan al heel goed fotograferen en het leek me leuk om een keer samen met haar foto’s te gaan maken. Er zijn een paar foto’s die ik heel mooi vind geworden en die wil ik aan jullie laten zien!

We hebben vooral gefotografeerd bij de Burcht. Dat is ook gewoon zo’n mooie plek om foto’s te maken! Verder zijn we nog een beetje door de binnenstad gelopen.

IMGP9808b

foto1b

Ik vind deze heel mooi omdat het kleine bloemetje helemaal eruit springt vanwege de felle kleur en daardoor echt de aandacht trekt.

foto2

Ik vind dit ook een van de mooiere foto’s, vanwege de kerktoren die je net door de gleuf in de muur heen kon zien. Omdat de foto ook warm van kleur is geeft het een mooi vintage effect.

IMGP9821b

IMGP9827b

IMGP9831

IMGP9814b

IMGP9865b

In de dierenwinkel waren baby-ratjes geboren. Zo schattig! Ze waren nog helemaal kaal en hadden hun oogjes nog dicht.

IMGP9861b

IMGP9845b

IMGP9828

IMGP9855c

En dit is de foto waar ik wel het meest trots op ben. We kwamen in de binnenstad nog een schattige kat tegen waar we een mini-fotoshoot mee hielden. En uiteindelijk is deze foto wel de mooiste. Ook vind ik het gaaf dat de kleur van de ogen er zo mooi uit springt.

IMG_6453 (1) IMGP9843

Toen we in de Burcht rondliepen zagen we een leuke lijm/tandpasta tube. Daar moesten we natuurlijk als echte toeristen een foto op maken. :)

Nog even mijn favoriete foto’s bij elkaar:

PicMonkey Collage

Het was een geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar (sterker nog, morgen gaan we weer fotograferen!). Ik zal zeker vaker foto’s laten zien die ik heb gemaakt, want ik vind fotograferen echt heel leuk om te doen.

Liefs!

16 thoughts on “Fotograferen in Leiden met Rosalie!

  1. Pingback: Personal: Photodiary April 2013 | bonjourgoodbye

  2. Ik vind de foto met daarop de verwaarloosde gevel en het witte gordijn met de paas-eierdoppen OOK erg leuk!
    GOED idee om zo samen op pad te gaan. TIP: bij ons achter is een mooi natuurgebiedje waar koeien en schapen los lopen en heeeel veel vogels te zien zijn. Ook een gerestaureerde molen. Oh, en geiten en kippen; maar DIE staan achter een hek. (Ik meen dat als je het vraagt er wel tussen mag lopen.)
    Nou ja, voldoende om op te oefenen! En thee of iets anders (Toilet?!) :-) staan altijd klaar!

Geef een reactie

