Fotoverslag Beautygloss Party 2013 + Inhoud Goodiebag!

IMG_6936

Gisteren ben ik naar de Beautygloss Party geweest met Rosalie. Waaah! Het was echt onwijs gaaf, leuk, indrukwekkend, gezellig en… Gewoon tof! Ik kan niet wachten om julliede foto’s te laten zien en te vertellen hoe het was. Ook laat ik jullie aan het einde van dit fotoverslag nog de inhoud van de goodiebag zien. Wees dus voorbereid op heel veel foto’s! Lees snel verder!

Dit resultaat krijg je als je je gaat opmaken met een andere beautylover. - Daar komt onze trein aan! - Nog even een foto van ons toen de krullen nog mooi zaten.

Dit resultaat krijg je als je je gaat opmaken met een andere beautylover. – Daar komt onze trein aan! – Nog even een foto van ons toen de krullen nog mooi zaten.

’s Ochtends kwam Rosalie naar mij toe. We zouden ons eerst helemaal gaan opmaken en ons haar doen. Nadat we ons hadden opgemaakt kwamen we erachter dat we daar net iets te lang mee bezig waren geweest. Als we de trein nog op tijd wilden halen moesten we binnen 10 minuten ons haar helemaal krullen. Dat duurde ook weer veel langer, dus uiteindelijk waren we (na in totaal twee keer de trein gemist te hebben) rond kwart voor twee op de Beautygloss Party in de Beurs van Berlage.

PicMonkey Collage2

Wat veel mensen! – Mascha en Mark van Eeuwen op het podium – Wat ziet Mascha er mooi uit!

Toen we binnen waren zijn we eerst een beetje rond gaan lopen en bij alle stands gaan kijken. Later kwam Tom Sebastian op het podium om te gaan vertellen over beauty. Hij vertelde over de ondertoon van je huid, de open en gesloten kanten van je gezicht en hij beantwoordde vragen van meiden uit het publiek. Heel interessant allemaal!

IMG_6887

IMG_6892

We stonden ook helemaal vooraan bij het podium, dus we konden alles extra goed zien. Het was heel leuk om zo alles van dichtbij mee te maken!

IMG_6891

Check de mooie highlighter van Mascha!

Ook zijn we met een paar van onze favoriete bloggers op de foto geweest. We wilden heel graag met Mascha en Cynthia van misslipgloss.nl op de foto. En dat is gelukt!

IMG_6902

IMG_6935

IMG_6936

Ik had Mascha al een keer eerder ontmoet op Den Haag Centraal (dat wist ze gisteren trouwens nog!). Ik was toen ook met haar op de foto geweest, maar die was heel erg mislukt. Dus leuk dat ik nu eindelijk wél een goede foto heb!

IMG_6931

Ook kwamen we Diana van D is for Dazzle tegen. Ze liep net voorbij en wij renden er als een gek achterna (nee, dat ook weer niet.. Maar het kwam in de buurt.)  Ze zag er trouwens echt prachtig uit!

IMG_6909

IMG_6908

Toen we even later op de eerste verdieping van het gebouw liepen kwamen we Cynthia nog tegen. Het was heel leuk dat ze ook nog een gesprek met ons begon. Ze vroeg bijvoorbeeld of Rosalie en ik zussen waren (haha, nee hoor!). Ze was heel gezellig en lief.

IMG_6927b

IMG_6928

Daarna kwam het topmodel Dennis Buist op het podium. Hij ging een poseerworkshop geven, leuk! Dus als het goed is sta ik nu voor de rest van mijn leven prachtig op de foto.

IMG_6904

IMG_6906

IMG_6915

Tom Gorny die een workshop over ‘stralen van binnen en van buiten’ gaf.

IMG_6930

De hele avond kwamen er live tweets voorbij van mensen die als hashtag #bgparty2013 gebruikten.

IMG_6920

Dan laat ik jullie nu zien wat er in de goodiebag zat!

IMGP0219

IMGP0220

Dit is de goodiebag! Ik zie trouwens net dat je op de pagina van het tijdschrift erin ook ‘goodie bag’ ziet staan, toevallig! Laten we kijken wat er in zit.

IMGP0222

Twee tijdschriften: De Grazia en Fashionista. Dat wordt lekker lezen deze vakantie!

IMGP0226

Ook kan ik deze vakantie lekker gaan bakken, want er zat een leuk Cakepop pakket in. Inclusief decoraties, stokjes en vormpjes. Handig!

IMGP0225

Ik ben zo blij met deze twee dingetjes! Ik wilde al heel lang een colaflesje van de Marc Jacobs limited edition. De flesjes zijn namelijk zo leuk en staan ook super leuk als decoratie-item op mijn kamer. En de bijpassende sleutelhanger is ook heel tof.

IMGP0232

Omdat de hoofdsponsor van de Beautygloss Party Andrélon was, was het zeker geen verrassing dat er een Andrélon product in zat. Ik kreeg de volume mousse van de Pink collection in mijn goodiebag. Verder zat er een Nivea Hawaii Flower & Oil douchegel en een Dove bodylotion in. Alle producten ruiken trouwens ook heerlijk!

IMGP0241

Verder dat er een blikje She energy drink in, een pakje Libresse maandverband, de Essence I <3 Extreme mascara en een kleine uitklap-borstel van Remington.

IMGP0244

Het was een hele leuke dag. Het was heel gezellig, er waren leuke dingen te doen en de sfeer was gewoon top. Helaas moest je bij heel veel stands (te) lang in de rij staan. Daarom hebben we ook niet bij elke stand kunnen kijken en heb ik dus niets gekocht bij de party. Gelukkig heb ik wel een heleboel leuke foto’s en heb ik een paar van mijn favoriete bloggers ontmoet. Oh, en Rosalie: Bedankt voor de mooie foto’s die je hebt gemaakt en die ik voor dit artikel kon gebruiken. :)

Zijn jullie naar de Beautygloss Party geweest?

16 thoughts on “Fotoverslag Beautygloss Party 2013 + Inhoud Goodiebag!

  1. Wat fijn dat je naar de Beautygloss party bent geweest! Ik woon in België en vind het iets te ver om naartoe te gaan. Achteraf heb ik natuurlijk altijd spijt dus misschien volgend jaar toch eens doen… :) x

  2. Pingback: Personal: Photodiary April 2013 | bonjourgoodbye

  3. Wat tof dat je daarnaartoe bent geweest, zag er gezellig uit! Leuk ook alle foto’s en iedereen zag er mooi uit. Leuke goodiebag en ik wilde nog even zeggen dat ik de ketting heb ontvangen van de winactie, dank je wel :D

Geef een reactie

