Personal: Photodiary April 2013

beginfotoo

De maand april was een hele drukke maand. Ook begon het zonnetje langzaam weer een beetje te schijnen. Omdat ik in april heel veel dingen heb gedaan, heb ik ook een heleboel foto’s. Laten we dus maar snel beginnen met een gloednieuwe Photodiary!

April was a very busy month for me. I had test week and had to do a lot of schoolwork. The sun also started shining a lot more in this month. This weather is so much nicer than what we had a few weeks ago: rain and a lot of wind (I hate that when I have to cycle to school for 20 minutes!). Because I have done a lot of things in April, I have a lot of pictures to show you.

PicMonkey Collage1

Links: Ik ben heel erg zuinig op mijn Sendra laarzen en wil ze ook graag mooi houden. Daarom was het weer eens tijd om mijn laarzen te poetsen! Rechts: Het zonnetje begon op deze foto weer voor het eerst lekker te schijnen. Ik ging daarom lekker op mijn kamer bij het raam zitten waar het lekker warm was.

Left: I am very careful with my Sendra Boots (because they were also very expensive!) That’s why I polished and cleaned them this month. Right: The sun just started shining when I made this picture. I went to my room and sat by the window in the Sunshine.

PicMonkey Collage2

Links: Eventjes piano spelen! Rechts: Mijn favoriete nagellakremover opgemaakt! Ik ben nu trouwens op [6/10] van Project 10 Pan! Nog maar vier :)

Left: Playing the piano! Right: I finished a bottle of my favourite nailpolish remover.

PicMonkey Collage3

Links: Nagels gelakt in een mooi mintkleurtje van Rimmel. Rechts: Op deze dag ging ik met Rosalie foto’s maken in Leiden. De foto’s van deze dag kun je in dit artikel zien!

Left: Painted my nails in a beautiful mint colour from Rimmel. Right: On this day I went to Leiden with my friend Rosalie to make pictures. You can see the pictures I made that day in this article!

PicMonkey Collage4

Links: Mijn blog bestond op 9 april precies één jaar! Woehoee! Rechts: Mijn lipsmackers. Ik ben dol op deze lippenbalsems. Ze hebben een  lekker smaakje, verzorgen mijn lippen goed en ze zien er natuurlijk super leuk uit!

Left: One year anniversary of my blog on April 9th! Right: Lipsmackers! One of my favourtite lipbalms. They smell delicious, they look cute and they moisturize my lips very well.

PicMonkey Collage5

Links: Tja.. :) Rechts: Ik ging met mijn moeder en kennissen shoppen in Zwolle. Ik kwam uiteindelijk terug met een gestippelde spijkerbroek en een gestreepte trui. Allebei zijn ze van The Sting.

Left: I love kiwi! Right: I went shopping in Zwolle with my mum and a few acquaintances of mine. I bought a dotted pair of jeans and a striped sweater. I bought them at The Sting.

PicMonkey Collage6

Links: Een outfitje met mijn nieuwe trui. Normaal draag ik nooit shorts met een panty eronder (ik doe meestal maar simpel een spijkerbroek met een trui ofzo aan), maar ik wilde eens iets nieuws proberen. Ik vond dit toch wel erg leuk staan en nu draag ik dit veel vaker. Rechts: Mooie lucht!

Left: An outfit with my new sweater! Right: Beautiful sky!

PicMonkey Collage7

Links: Omdat paastakken versieren te mainstream is ;). (Hier had mijn konijn trouwens helemaal geen last van). Rechts: Leuke foto die Rosalie maakte toen we in Leiden gingen fotograferen.

Left: My rabbit is weird :). Right: A picture Rosalie made in Leiden.

PicMonkey Collage8

Links: Mijn eigen handschrift lettertype, gemaakt via deze site. Rechts: Skyfall spelen op de piano. Mooi liedje om te spelen trouwens!

Left: My own handwriting font, which I made on this website. Right: Playing Skyfall on the piano. It’s a beautiful song to play, by the way.

PicMonkey Collage9

Links & Rechts: Twee foto’s die ik laatst in Leiden (links) en in Zwolle (rechts) heb gemaakt.

Left & right: Two pictures I made in Leiden (left) and Zwolle (right).

PicMonkey Collage11

Links: Even pauze houden op school tijdens een tussenuur met Jasmijn. Rechts: Mijn all-time favourite song: Breakeven van The Script!

Left: I had a break at school with my friend Jasmijn. Right: My all-time favourite song: Breakeven by The Script!

PicMonkey Collage12

Links: Yes! Ik heb de mooie blush van de Catrice Candy Shock Limited Edition kunnen kopen. :) Rechts: Lekker in het zonnetje geschiedenis leren.

Left: Pretty limited edition blush from Catrice. Right: Doing some schoolwork outside in the sun.

PicMonkey Collage13

Links: Ik wilde zó graag naar dit concert van John Mayer! Mijn moeder zou de ochtend dat de kaartverkoop begon om 10 uur proberen kaartjes te kopen. Maar helaas kon ze door de enorme wachtrij niet op tijd kaartjes kopen. Binnen 7 minuten was het concert al helemaal uitverkocht. Jammer! Rechts: De tekst op het plaatje zegt het al. Ik moet nog steeds lachen om deze foto.

Left: I wanted to go to this concert, but the tickets were sold out in just 7 minutes. :( Right: Now this is what you call a DUCKface.

PicMonkey Collage14

Links: Lieveheersbeestje op de hand van Rianne. Rechts: Een pimpelmeesje in druk bezig een nestje te bouwen. Zo lief om te zien!

Left: Ladybug on Rianne’s hand. Right: A little bird is making a nest in our garden!

PicMonkey Collage17

Links: Op de Beautygloss Party met Rosalie! Ik heb al een uitgebreid verslag over de Bg Party geschreven, die je hier kan lezen. Het was in ieder geval super gezellig en leuk! Rechts: Hello, May!

Left: On the Beautygloss Party with Rosalie! I wrote about the Beautygloss Party in this article, if you want to read it. Right: Hello, May!

Hoe was jouw maand?

8 thoughts on “Personal: Photodiary April 2013

Geef een reactie

