Sephora cadeautjes gekregen + reviews!

IMGP0286

Een paar weken geleden was mijn familie uit Italië voor een paar dagen in Nederland. Ze hadden ook cadeautjes meegenomen. Ik kreeg een hele leuke tas van Sephora met allemaal leuke roze spulletjes erin. Vandaag laat ik aan jullie zien wat voor leuke dingen er in zaten! Ook ga ik een paar dingen reviewen. Dus lees snel verder.

A few weeks ago, my family from Italy was visiting The Netherlands. They also brought us some presents. I got a very nice Sephora bag full of pink goodies. Today I will show you what was in the ‘goodiebag’ and I will review some of the products. Read more!

IMGP0251

Wat zou er allemaal in zitten..? :)
What would be in the bag? :)

IMGP0253

IMGP0271

Ik haalde als eerste twee knalroze (bijna neonkleurige) flessen uit de tas. Het waren de Bubble bath and Shower gel (links) en Hand wash (rechts). Ze hebben beide dezelfde geur: zoet, bloemig en een beetje kruidig. Heel lekker!

First I picked two bright pink (almost neon coloured) bottles out of the bag. These bottles were the Bubble bath and Shower gel (left) and Hand wash (right). They both have the same scent: sweet , flowery and also a little bit spicy (if I smelled it correctly :)).

IMGP0275

Verder zat er nog een neonroze douche puff in. De douche puff die ik nu gebruik valt bijna uit elkaar van ellende, dus het komt goed uit dat ik nu een nieuwe heb gekregen! De drie kleine cupjes (die me ook heel erg aan de Nespresso coffee cups doen denken!) zijn mini-verpakkingen met douche-crème. Handig voor op reis!

I also got a neon-pink douche puff. The douche puff I’m using right now is falling to pieces, so it’s great I now got a new one! The three little cups (that also remind me of the Nespresso coffee cups ;)) are filled with creamy body wash. Because it’s a very small packaging, it’s also very useful for travelling! 

DSC_0257

Met deze twee dingen ben ik het meest blij. Ik ben namelijk dol op roze nagellak en lipgloss! Deze twee producten ga ik dan ook snel aan jullie reviewen.

I’m very happy with these two products, because I love pink nailpolish and lipgloss!

IMGP0292

DSC_0261

De lipgloss zit in een mooie strakke verpakking. Een doorzichtige plastic tube met zwarte details. Ook is de tube lang en smal, waardoor hij niet veel ruimte in beslag neemt.

The lipgloss has a nice simple packaging. It’s a transparent plastic tube with black details. The tube is also very long and small.

DSC_0260

Ik heb de kleur 12 Think Pink. Dit is een mooie lichtroze kleur met kleine zilveren glittertjes. Pretty! Laten we de swatches gaan bekijken!

I have the lipgloss in 12 Think Pink. This is a very pretty light pink colour with tiny silver glitters. Pretty! Let’s take a look at the swatches!

IMGP0312

IMGP0311

PicMonkey Collage

De lipgloss geeft helaas niet zo veel kleur af. Je ziet vooral een mooie glans en blauwe, roze en zilveren glittertjes terug op je lippen. Maar dat vind ik ook mooi. Ik heb deze lipgloss al vaak met plezier gedragen, omdat het een mooie subtiele kleur is en daardoor geschikt voor school (en het dagelijks leven in het algemeen). De lipgloss plakt trouwens niet heel erg, dat is ook erg fijn!

The lipgloss isn’t very pigmented. You don’t really see a light pink colour on your lips, but it’s more a transparant lipgloss with beautiful blue, pink and silver glitters. Even though you can’t really see the pink on your lips I like this lipgloss very much. I’ve worn this lipgloss very often already, because it’s very subtle and suitable for school (and daily life in general). The lipgloss is also non-sticky. I really like that!

DSC_0269

De nagellak zit in een ovaal flesje (dat kun je alleen niet op de foto zien). Ook hier hebben ze de nagellak simpel gelaten qua uiterlijk.

The nailpolish comes in an oval-shaped bottle (but you can’t see that on the picture). Just like the lipgloss, the packaging is very simple.

DSC_0268

Dit is de nagellak in de kleur ‘Sweet Candy’. De naam alleen al klinkt me als muziek in de oren. Verder is mijn meest favoriete nagellakkleur lichtroze, dus ik was heel benieuwd of deze kleur misschien mijn nieuwe favoriete nagellak zou worden!

This is the nailpolish in the colour ‘Sweet Candy’. Only because of the name I already love this nailpolish! Light pink is one of my favourite nailpolish colours, so I was very curious if this nailpolish maybe would become a new favourite of mine!

DSC_0273

De nagellak heeft een breed en rond afgesneden kwastje, wat heel erg fijn werkt. Zo kun je extra snel en makkelijk je nagels lakken.

The nailpolish has a wide and round shaped brush. That makes painting my nails so much easier!

DSC_0251

Dit is de kleur op mijn nagels! Een hele mooie creamy lichtroze snoepjeskleur. De lak dekte helaas niet geweldig, namelijk pas na drie laagjes. Nu heb ik eigenlijk nog nooit een hele dekkende lichtroze kleur gezien, dus ik had ook niet verwacht dat deze kleur heel snel zou dekken. Verder is de kwaliteit van de nagellak prima: hij lakt fijn, is niet streperig en blijft ongeveer twee tot drie dagen goed zitten. Dit is zeker een van mijn nieuwe favoriete kleuren! De nagellak lijkt trouwens ook heel erg op deze kleur van OPI.

This is the colour on my nails! It’s a very pretty creamy light pink colour. It reminds me of cotton candy! The nailpolish was a little bit sheer: it was opaque in three coats of nailpolish. I’ve actually never seen a completely opaque light pink color, so I didn’t expect that this color would be opaque very quickly. The quality of the nailpolish is fine: it stayed on my nails for about two to three days. This nailpolish became one of my favourite colours. By the way: this colour looks very similar to this OPI nailpolish.

IMGP0278

Ik ben heel erg blij met alle Sephora cadeautjes die ik heb gekregen. Ik heb de lipgloss al vaak gebruikt en ook heb ik de nagellak al een keer met plezier gedragen. De badproducten ga ik ook zeker snel gebruiken. Heel erg bedankt Jos, Barbara, Luca en Lapo voor de mooie cadeaus!

I’m very happy with all these Sephora presents I got. I’ve used the lipgloss and nailpolish very often already. And I will try out the bath products very soon. Thank you very much Jos, Barbara, Luca and Lapo for the beautiful presents! :)

11 thoughts on “Sephora cadeautjes gekregen + reviews!

  1. Wat ben je lekker verwend zeg! Ik vind je nagellakje het mooist :)! Love it!

    Als je het leuk vindt, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?:D Bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te komen ‘feesten’!

    Liefs Rosie

Geef een reactie

