Status: Offline op internet, Online op school.

PicMonkey Collage

Hey! Zoals jullie misschien al hebben gemerkt heb ik de afgelopen tijd niet zo veel van me laten horen hier. Dit komt vooral door de combinatie van veel schoolwerk en mijn slechte plan-eigenschap. Ik doe altijd heel lang over één schoolvak, en als ik dan voor drie vakken huiswerk heb ben ik daar vaak wel een dag mee bezig. En daardoor blijft er ook geen tijd meer over om te bloggen. Dit vind ik een stomme eigenschap van mezelf, want zo zorg ik er zelf voor dat ik weinig vrije tijd over heb en dus niet aan leuke dingen (zoals bloggen) toe kom. Ik ga proberen hier wat aan te doen, zodat ik dus wat vaker dingen hier kan posten.

Ik ga proberen om de komende drie schoolweken (inclusief proefwerkweek) nog goed door te komen en af en toe ook nog wat te bloggen. Daarna heb ik lekker lang zomervakantie en kan ik weer vaak iets posten. Dus hopelijk tot snel!

Liefs, Sophie

6 thoughts on “Status: Offline op internet, Online op school.

Plaats een reactie