Review: LOOK Beauty ‘Make me blush’ in Pinch

IMGP1639

Vorige week ging mijn vader voor zijn werk naar Londen toe. De meesten van jullie weten ook wel dat je daar heel lekker kunt shoppen. Daarom vroeg ik aan hem of hij voor mij drie dingen mee wilde nemen, inclusief een blush voor een vriendin. Vandaag review ik voor jullie één van de dingen die mijn vader voor me heeft gekocht: Een mooie blush van het merk LOOK Beauty. Kijk snel mee!

IMGP1631

De blush komt in een mooi roze kartonnen doosje. Dat zorgt al gelijk voor een extra ‘luxe’ uitstraling (vind ik). Op het doosje staat in witte sierlijke letters ‘Make Me Blush’ gedrukt, erg schattig!

IMGP1637

Op de achterkant staat nog welke kleur blush het is en nog wat extra informatie.

IMGP1639

IMGP1621

Eenmaal uit het doosje gehaald krijg je een mooi zilver/grijs doosje in je handen. Ook hier staat weer met dezelfde letters ‘Make Me Blush’ op gedrukt. Het is niet een hele speciale verpakking, maar toch vind ik het er wel mooi uitzien!

IMGP1627

Op de achterkant staat weer hetzelfde als op de achterkant van het doosje waar de blush in kwam. Er zit 8,6 gram in. Dat is best veel, dus je zult er ook erg lang mee doen!

IMGP1641

IMGP1619

De kleur ‘Pinch’ is een hele mooie lichtroze kleur met gouden glittertjes. Zo’n kleur had ik nog niet! Ik vind de blush echt prachtig!

lookmakemeblush

De blush geeft voor een lichtroze, onopvallende kleur best veel pigment af! Dat willen we graag zien! Wel is de blush een beetje poederig en moet je dus uitkijken dat je niet te veel blush in één keer aanbrengt.

IMGP1707

IMGP1706

Misschien komt het effect van de blush niet heel goed over op bovenstaande foto’s, maar als je de swatch van een paar foto’s terug bekijkt zie je wel goed hoe de kleur in het echt is.
Maar jongens, ik heb een nieuwe favoriete blush gevonden! Waarom ik deze zo fijn vind? Vanwege de mooie kleur natuurlijk, maar ook het pigment! Dit is tenminste niet een blush waarvan je 10 laagjes moet aanbrengen voordat je er iets van ziet op je huid. En verder is dit natuurlijk gewoon een prachtig kleurtje voor elke dag. En dat is ook waar ik hem voor ga gebruiken. Mij zul je komende weken waarschijnlijk heel vaak met deze blush zien.

De LOOK Beauty ‘Make Me Blush’ in de kleur Pinch kost £8.00, en dat is omgerekend €9,36. Helaas is dit make-up merk niet in Nederland te koop, maar alleen in Engeland of online.

Liefs, Sophie

11 thoughts on “Review: LOOK Beauty ‘Make me blush’ in Pinch

Geef een reactie

