Personal: Photodiary Mei 2013

beginfoto

Er is alweer een maand voorbij en eindelijk is de maand juni begonnen. Het zonnetje heeft al lekker geschenen, met als gevolg dat mijn benen en schouders nu wel verbrand zijn. Volgende keer dus niet meer vergeten me in te smeren! Vandaag laat ik jullie mijn Instagram foto’s van de maand mei zien. Veel kijkplezier!

PicMonkey Collage1

Links: Ik probeerde eens met twee beschuitjes en twee eieren pannenkoekjes te maken. Ik vond het alleen een beetje te veel naar omelet smaken, dus deze pannenkoekjes ga ik niet nog eens maken. Jammer dat ze tegenvielen, want het was zo snel en makkelijk om te maken! Rechts: Mijn nichtje bleef logeren en we gingen cakepops bakken. Ze waren heel lekker geworden en zagen er hartstikke leuk uit.

PicMonkey Collage2

Links: De make-up die ik die dag op had. Lekker budget-proof ook! Rechts: Ik moet echt weer nodig naar de kapper. Mijn gespleten haarpunten zijn zelf al gespleten. Inception!

PicMonkey Collage3

Links: De cola uit de goodiebag van de Beautygloss Party. Ik vind het flesje ook zo leuk! Hij staat nu op mijn kamer ter decoratie. Rechts: Mijn konijn had weer eens een chill-momentje.

PicMonkey Collage4

Links: Een nieuwe handcrème uitproberen. Ik vond hem gewoon een fijne crème voor ‘tussendoor’. Ik heb hem ook meestal in mijn schooltas zitten. Ik kreeg in de kou van de afgelopen weken namelijk hele droge handen. Rechts: Mijn broer maakte deze foto van mij op het strand van Katwijk toen de zon onder ging. Zo mooi!

PicMonkey Collage5

Links: Ik droeg eindelijk weer eens mijn goudkleurige feather ring van H&M. Hij is toch wel erg mooi! Rechts: Dit plaatje kwam ik tegen op Misslipgloss.nl. Het meisje op de cartoon had ik echt gewoon kunnen zijn. Ik lees ook altijd een heleboel blogs terwijl ik nog schoolwerk te doen heb..

PicMonkey Collage6

Links: Ik ging met mijn ouders, broer en vriendin Rosalie naar Amsterdam voor het evenement ‘Rollende Keukens’. Dit is een heel leuk evenement waar je bij een heleboel kraampjes lekker eten kunt kopen. Ook hebben we nog twee bekende Nederlanders gespot: Benja Bruijning (van Alles Is Familie) en Eelco Bosch van Rosenthal (televisiejournalist en ex-correspondent van de NOS). Rechts: Dit was het eten wat ik daar heb gegeten: Heerlijk aardbeien en mango-ijs, ‘pannenkoeken crumble’ met aardbeien, karamelsaus en geschaafde amandeltjes, Japanse poffertjes en heerlijk malse spareribs. Alles was zo lekker! Ik krijg al trek als ik naar de plaatjes kijk…

PicMonkey Collage7

Links: Nagels met een transparant roze nagellakje van Rimmel gelakt. Geeft een mooi verzorgd effect. Rechts: Een paar dagen later verveelde ik me en lakte ik over de nagellak nog kersenrode hartjes. Dit deed ik door met plakband een sjabloon te knippen, die op mijn nagel te plakken en daar overheen weer de kersenrode nagellak te lakken.

PicMonkey Collage8

Links: Dit zijn twee armbandjes die ik altijd draag: Een oranje Cruciani armbandje en een simpel zilveren armbandje. Ik vind ze heel leuk bij elkaar staan! Rechts: Via iMessage maakte ik dit prachtige kunstwerk van smileys. Geïnspireerd op een plaatje die op 9GAG stond.

PicMonkey Collage9

Links: Ik ga later in een bibliotheek werken. Rechts: Hier moest ik zo om lachen! Om half 8 ’s ochtends deed ik beneden de gordijnen open en het eerste wat ik zag toen ik naar buiten keek was mijn konijn die een hele shitload aan strootjes in haar bek had. Ze bleef ook nog ruim een half uur zo zitten.

PicMonkey Collage10

Links: Ik ontdekte de Shii-Overlays ‘app’ waarmee je heel veel leuke tekeningetjes over je foto’s heen kunt doen. Dit was even een uitprobeersel. Rechts: Twee make-upjes die ik die dag droeg. De MAC Melba blush (favoriet!) en een lipglossje van Primark.

PicMonkey Collage11

Links: Eekhoorntjes zijn echt hele grappige diertjes. En ik ben erachter gekomen dat ze niet normaal pinda’s kunnen eten. Rechts: Dit was de foto die ik voor NoMakeupBeautygloss gebruikte. Dit was een actie van Beautygloss waarbij je op een sociaal netwerk je profielfoto moest veranderen in een waarbij je geen make-up op had. Dus voilà, Sophie zonder make-up.

PicMonkey Collage12

Links: Ik maakte per ongeluk een foto en net op dat moment kwam Damientje een kijkje voor de camera nemen. Grappig! Rechts: Ein-de-lijk begon het zonnetje weer te schijnen. Daar kan ik gelijk zo vrolijk van worden!

PicMonkey Collage13

Links: Een spontane foto van mij die door een vriendin tijdens de les is gemaakt. Rechts: Dit is de lekkerste Cruesli everr! Ik hou heel erg van noten en rozijntjes en dit samen is gewoon de perfecte combi!

PicMonkey Collage14

Links: Nagels gedaan. Een gradient dotted nail-art. Ik vind het echt heel leuk geworden! Willen jullie hier nog een apart artikel over zien op de blog? Rechts: Mijn vader was voor zijn werk naar Londen gegaan en ik vroeg hem om drie dingen bij Superdrug voor me te kopen: Het Sleek Storm palette, een LOOK Beauty blush en de Sleek Rose Gold blush voor een vriendin. Over het Storm palette komt nog een review, dus stay tuned!

Hoe was jouw mei?

7 thoughts on “Personal: Photodiary Mei 2013

Geef een reactie

