Review: Sleek i-Divine Storm Palette

IMGP1733

Toen mijn vader naar Londen ging twee weken geleden, nam hij niet alleen een LOOK Beauty blush voor mij mee, maar ook een Sleek i-Divine oogschaduwpalette. Deze stond al lang op mijn wishlist en nu heb ik hem eindelijk in mijn bezit, yay! Ik heb er ook gelijk foto’s van gemaakt zodat ik er op mijn blog over kon schrijven. En hier is dan de review!

IMGP1722

Dit is hoe het doosje waarin het palette komt eruit ziet. Het ziet er vrolijk uit met die hoopjes oogschaduwpoeder! Ook staat op het doosje dat er per oogschaduw 1,1 gram oogschaduw in zit.

IMGP1728

Op de achterkant van het doosje staan nog de ingrediënten van de oogschaduw.

IMGP1730

IMGP1733

Eenmaal uit het doosje gehaald krijg je een matzwart doosje waar met glanzende letters ‘Sleek MakeUP’ op staat. Het ziet er mooi uit!

IMGP1719

IMGP1721

Op de achterkant staat nog welk oogschaduwpalette het is. Handig, want alle Sleek oogschaduwpaletten zien er hetzelfde uit en zo weet je dus nog welke je in je handen hebt. Het palette voelt ook heel stevig aan, trouwens.

Genoeg gekletst over de buitenkant, laten we kijken naar wat er in zit! Want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

IMGP1737

IMGP1751

TADAAA! It’s so pretteehh! Met dit palet kun je een heleboel kanten op gaan: van donkere smokey eyes tot een onopvallende look voor overdag. Ook zitten er nog een donkergroene- en blauwe kleur in. Dit palet bevat ook maar drie matte kleuren, de rest is glanzend. Als je dus niet van glanzende, shimmery oogschaduw houdt is dit misschien niet een palet voor jou.

Op naar de swatchesss! Ik heb de eerste en tweede rij apart geswatched.

IMGP1922

IMGP1974

Wauw! Er komt zo veel kleur van de oogschaduws af! Sleek staat er ook om bekend dat zijn oogschaduws heel erg gepigmenteerd zijn. De enige kleuren die wel wat meer pigment hadden mogen hebben zijn de twee matte, bruine kleuren. Maar die zijn ook prima op te bouwen. Ook op je ogen blijf je de kleuren nog zo goed zien.

sleek storm look collage

IMGP1737b

Ik zal jullie nu vertellen hoe ik bovenstaande look heb gemaakt.

Nadat ik oogschaduwbasis op mijn ooglid had aangebracht, nam ik de gouden kleur (derde van rechts) en bracht die aan op het binnenste gedeelte van mijn ooglid. Vervolgens pakte ik de oudroze kleur daarnaast en bracht die kleur aan naast de gouden kleur, op de buitenkant van mijn ooglid. Daarna pakte ik een pencil brush en bracht ik de rechter bordeauxrode kleur aan in de arcadeboog. Om het af te maken deed ik de champagnekleurige highlighter nog in mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw, gebruikte ik de stift eyeliner van Essence en een likje van de Max Factor False Lash Effect mascara (mijn favoriete mascara). En klaar!

Ik ben heel erg blij met het Sleek i-Divine palet. Ik heb hem al heel vaak gebruikt en veel variërende looks ermee gemaakt.

Het Sleek i-Divine Storm Palette kost £7.99 wat omgerekend €9,39 is. Een mooi prijsje voor een top product!

Heb jij een Sleek palette?

5 thoughts on “Review: Sleek i-Divine Storm Palette

  1. Ik vind het echt een geweldige palette, vooral ook door de kleurencombinaties! Je kan er ontzettend veel mee + intensive oogschaduws met een goede pigmentatie. Love de subtiele look die je ermee hebt gemaakt!

Geef een reactie

