Review: MUA Trio Eyeshadows in Innocence en Chocolate Box

IMGP9167

Makeup Acadamy is nog niet een heel bekend merk in Nederland. Dat komt omdat het alleen nog maar in Engeland te koop is. MUA is een merk die veel mooie producten verkoopt. Onder andere ook twee oogschaduwpalettes die enorm lijken op het Urban Decay Naked 1 en 2 palet. Toen ik vorig jaar met mijn moeder naar London was, kocht mijn moeder deze twee trio’s van MUA. Het leek me leuk om ze een keer te reviewen, dus dat doe ik vandaag. Lees mee!

IMGP9168

De oogschaduws zitten in ronde doosjes van zwart en transparant plastic. De verpakking lijkt trouwens precies op deze oogschaduws van Bourjois:

Bourjois-Eyeshadow-Baroque

IMGP9172

Oké, genoeg naar de verpakking gekeken. Ik ga jullie de swatches laten zien!

PicMonkey Collage

Innocent

Innocent is een trio met glanzende natuurlijke tinten erin, maar niet met hele saaie voorspelbare kleuren. Dit doosje bevat een mosgroene kleur, een koele highlighter en een bruine oogschaduw met een prachtige zeegroene glans. Vooral die laatste kleur is heel bijzonder. Zoals je kunt zien geven de kleuren ook veel pigment af. Yay! Ook blijven de kleuren goed op de ooglid zitten. Als je met er met een kwast overheen zwiept veeg je niet gelijk alle kleur weg.

PicMonkey Collage2

Chocolate Box

Dit mooie trio bevat drie warme tinten oogschaduw. Ook bij dit trio zijn alle oogschaduws glanzend. Er zit een gewone bruine kleur in (hoewel hij op de foto meer mosgroen lijkt..), een koperkleur en een andere bruine kleur die wat meer naar paars neigt. Ook deze oogschaduws zijn heel goed gepigmenteerd.

IMGP9167
Ik ben onder de indruk van deze oogschaduw trio’s. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en ook (vooral bij Innocent) niet heel saai. De kleuren zijn allemaal wel glanzend. Als je liever wat minder onopvallende oogschaduw gebruikt zijn deze doosjes niet iets voor jou.

De MUA Trio Eyeshadows kosten £2.50, wat neerkomt op €2,89. Heel erg goedkoop dus! Je kunt ze helaas niet in Nederland kopen (hoewel ik heb gehoord dat MUA misschien naar Nederland komt..), maar wel via de webshop van MUA.

Liefs, Sophie

7 thoughts on “Review: MUA Trio Eyeshadows in Innocence en Chocolate Box

  1. Wauw, mooie pigmentatie! Innocent is prachtig, vooral de laatste tint in de palette, een beetje een duochrome achtig. Ben heel benieuwd hoe ze eruit zien in een look! :D Dus ik heb volmondig ja gestemd.

Geef een reactie

