Review: MAC Studio Fix powder in NC20

IMGP2452

Sinds ik mijn eerste product van MAC kocht, ben ik meer van dit merk gaan houden. Ik spot elke keer weer een ander mooi product wat ik dan graag wil hebben. Toen ik laatst in Rotterdam was, wilde ik heel graag langs de ParfumStar winkel. Daar kocht ik dus de MAC Studio Fix Powder. Lees verder voor meer info!

De ParfumStar is een winkel waar ik voor het eerst over hoorde door een artikel op Misslipgloss.nl. Het is een winkel die verschillende A-merk make-up verkoopt voor een veel mooier prijsje. Als je deze poeder bij een MAC-counter koopt, kost het €30,-. Nu heb ik hem voor €18,- gekocht. Dat is ongeveer 40% korting!

IMGP2440

IMGP2445

IMGP2448

De poeder komt in een simpel zwart doosje met witte opdruk. Op het doosje staat nog wat informatie en de kleur van de poeder. In mijn geval kleur NC20.

IMGP2454

IMGP2466

IMGP2459

Zo ziet de verpakking eruit. Simpel zwart met witte opdruk, net zoals bij het doosje. Het is een simpele, maar stevige verpakking. Er zitten ook minuscule zilveren glittertjes in het zwarte plastic. Je opent de verpakking door het ‘knopje’ aan de zijkant in te drukken. Je hoeft dus bijna geen moeite te doen om het open te krijgen.

IMGP2465

Ik heb de kleur NC20. Dit is een lichte kleur die precies bij mijn huidskleur past.
IMGP2560

Ook zit er in de verpakking nog een sponsje verstopt. Hier kun je de poeder heel dekkend mee aanbrengen. Als je het met een gewone kwast aanbrengt krijg je een minder dekkend effect. Het is maar net wat je zelf wilt!
IMGP2476

IMGP2490

De poeder geeft met een veegje al veel kleur af en dekt ook heel goed. Dat van de goede dekking zie je straks op de ‘gezichtsfoto’s’.

PicMonkey Collage2

Ik heb een vrij rustige en egale huid, ik heb echter wel altijd wat rode vlekjes in mijn gezicht die ik wil verbergen. De Studio Fix poeder verbergt deze plekjes erg goed. Vooral als ik de poeder met het sponsje heb aangebracht. Ik heb dan vrijwel geen concealer meer nodig. Waar je wel mee moet oppassen is dat je niet te veel poeder aanbrengt. Dan krijg je al snel een té poederig effect en zie je de poeder erg op je huid zitten. Dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken. Ik ben dus zeer tevreden over deze poeder. Een nieuwe favoriet!

Aangezien ik de Studio Fix poeder met enorme korting kocht, weet ik niet of ik de poeder opnieuw zou kopen. Dan zou ik de poeder namelijk wel echt voor €30,- moeten kopen en ik weet niet of ik dat geld er voor over heb. Maar gelukkig is de poeder heel zuinig in gebruik en hoef ik nog niet over die vraag na te denken.

Liefs,

Sophie

9 thoughts on “Review: MAC Studio Fix powder in NC20

  1. Wauw, je huid is echt gorgeous! So flawless. :) Zelf vind ik hem met een sponsje wat mooier aangebracht, omdat hij dan echt enorm dekkend is. Net als een foundation! Gorgeous resultaat, heerlijk zo’n korting trouwens, altijd fijn. :)

Geef een reactie

