Review: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint #13 Papaya

DSC_0516

De laatste tijd koop ik veel minder nagellak dan eerst, en áls ik een keer een nagellakje koop, dan moet ik die ook wel heel mooi vinden en er zeker van zijn dat ik die vaak ga dragen. Toen ik laatst bij de River Island was stuitte ik op dit nagellakje van Barry M. Ik was meteen verliefd op het kleurtje en liep er snel mee naar de kassa. En vandaag vertel ik jullie wat ik van dit lakje vind en hoe het eruit ziet op mijn nagels.

DSC_0521

De nagellak die ik kocht komt uit de Gelly Hi-Shine nagellakcollectie van Barry M. Deze nagellakjes moeten voor een extra glanzende finish zorgen. De Gelly nagellakjes herken je trouwens aan hun zilveren dop. De gewone nagellakjes van Barry M hebben een zwarte dop.

DSC_0526

#13 Papaya is de naam van deze nagellak. Het is een mooie zomerse oranje kleur die me inderdaad een beetje aan papaya’s doet denken.

DSC_0509

DSC_0515

Dit is hoe het kleurtje eruit ziet op de nagels. Het lakje dekt in twee laagjes en geeft inderdaad een extra glanzende finish. Een topcoat is niet meer nodig. Hooray! De nagellak blijft ook -voor mijn doen- aardig lang zitten. Na drie dagen zie je alleen een beetje tipwear (slijtage aan de ‘tip’ van je nagels).

Ik ben blij verrast door de Gelly nagellak van Barry M. Ik wil nu meer kleurtjes!

De Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paints zijn niet in Nederlandse winkels te koop, maar gelukkig wel via webshops, zoals Alicejo.com, waar ze €5,34 per stuk kosten.

Liefs, Sophie

12 thoughts on “Review: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint #13 Papaya

  1. Pingback: Nail-art samenwerking met Jasmijnbeauty.nl // #1 Aztec | Bonjourgoodbye

Geef een reactie

