Nail-art samenwerking met Jasmijnbeauty.nl // #1 Aztec

PicMonkey Collage

Vandaag een speciaal artikel op mijn blog: mijn eerste samenwerking met een andere blog, namelijk met Jasmijn van Jasmijnbeauty.nl! Jasmijn heeft een hele leuke beautyblog waar ze regelmatig DIY’s, reviews nail-arts en meer laat zien. Neem zeker een kijkje! ‘Samenwerking’ klinkt gelijk heel officieel en serieus, maar eigenlijk houdt het gewoon in dat Jasmijn en ik samen een artikel maken. Wij hebben besloten om allebei een nail-art te maken in hetzelfde thema, maar dan in een andere uitvoering. Dit gaan we een paar keer op mijn blog doen en een paar keer op die van Jasmijn. Dus houd ook de blog van Jasmijn goed in de gaten als je de andere nail-arts wil zien.

Eerst de nail-art van Jasmijn! Zij heeft haar Aztec nail-art rustig gehouden door alleen op de ringvinger een ‘volledige’ print te doen.

2IMG_7192

4IMG_7193

5IMG_7206

1IMG_7180

Jasmijn over haar nail-art: Ik heb al een paar keer eerder tribal/aztec nail-arts gemaakt maar ik blijf het super leuk vinden om te doen omdat het altijd andere lijntjes en figuurtjes zijn waardoor het er altijd anders uit ziet. Voor de nail-art op Sophies blog heb ik op mijn ringvinger een aztec print gemaakt. Ik heb als basis kleur een witte nagellak van Oriflame gebruikt. De figuurtjes heb ik met een fel roze kleur gemaakt, Catrice 850 Aretha’s Respink. De licht roze lila kleur is mijn  favoriete kleur, Essie Go Ginza. Dit is ook de kleur waarin ik mijn andere nagels heb gelakt. Verder heb ik nog een zwarte striper gebruikt en een topcoat van Oriflame. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden!

Nu mijn nail-art! Ik heb op alle nagels een kleurrijke Aztec print gemaakt.

IMGP4561

IMGP4587

IMGP4593

Over mijn nail-art: Ik heb een aztec print gemaakt op alle nagels. Ik heb als basis een witte kleur gebruikt. Deze witte nagellak komt uit een French manicure setje van Wibra. Ook heb ik drie felle kleuren gebruikt: Rimmel 500 Peppermint, Barry M Gelly Hi-Shine in Papaya en Miss Sporty 2205. Verder heb ik nog een zwarte striper, nail-art kwastjes en een dottingtool gebruikt voor de streepjes en stipjes. Ik heb niet echt een voorbeeld gebruikt voor deze nail-art. Ik heb wel een beetje inspiratie opgedaan natuurlijk, maar ben daarna gewoon met mijn fantasie aan de slag gegaan. Het maken van deze nail-art kost wel veel tijd. Met elke nagel ben je minstens vijf minuten bezig. Houd daar dus rekening mee!

PicMonkey Collage2

Dit waren onze twee versies van de Aztec nail-art. Ze zijn allebei heel erg verschillend. Die van mij is druk en speels (en veel werk! Haha) en die van Jasmijn is rustig en ook romantisch door de roze en lila tinten. Ik vind ze allebei heel erg mooi en die van Jasmijn wil ik ook zeker nog een keer gaan maken. Hopelijk vonden jullie het leuk om twee soorten Aztec print nail-art te zien!

Hebben jullie wel eens een Aztec nail-art gemaakt?

Liefs, Sophie en Jasmijn

P.S. Binnenkort komen er op Jasmijn haar blog ook twee nail-arts van ons. Houd haar blog dus ook in de gaten!

5 thoughts on “Nail-art samenwerking met Jasmijnbeauty.nl // #1 Aztec

  1. Pingback: Nail-art samenwerking met bonjourgoodbye.wordpress.com #2 Strikjes | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

