Beauty shoplog Verenigde Staten (2013)

IMGP4395b

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op vakantie naar de Verenigde Staten ben geweest, maar het leek me toch nog leuk om de spulletjes te laten zien die ik daar heb gekocht. Ik ben niet enorm losgegaan qua make-up, maar ik ben alsnog erg blij met de spullen die ik heb gekocht. Ik heb alles ook al heel vaak gebruikt. Lees verder om te zien wat ik allemaal in de VS heb gekocht!

IMGP4405

IMGP4409

Ik heb vier EOS lippenbalsems gekocht. Ja, echt VIER! Ik had thuis namelijk al drie andere EOS lippenbalsems liggen en het leek me leuk om nog de andere soorten daar te kopen. Nu is mijn hele collectie compleet (nou ja, behalve de limited editions dan..). Ik vind ze allemaal heel erg fijn werken, alleen vind ik de oranje echt enorm vies ruiken. Het is een medicated lippenbalsem, dat wil zeggen dat er ‘medicijnen’ in zitten. Ik had even op de ingrediëntenlijst gekeken, en daar stond ook op dat er alcohol in zit die dus antibacterieel moet werken. Nu weet ik niet of dat echt zo nodig is, want ik zou niet weten hoe je bacteriën op je lippen kunt krijgen (tenzij je de hele dag lantaarnpalen likt ofzo.. haha). Maar verder ben ik met ze allemaal heel erg blij.

IMGP4414

Ik kocht in een spotgoedkoop winkeltje deze twee nagel-dingen: Een buffervijl (die helaas niet goed werkt) en een potje met 32 nailpolish remover pads. Dit ga ik voortaan op reis meenemen, omdat het zo’n klein potje is én je geen losse watjes en een fles nagellakremover meer mee hoeft te nemen!

IMGP4424

IMGP4425

Een zonnebril! Ik had maar één zonnebril, met een paars accent. Ik vind hem heel erg leuk, maar soms is die bril niet goed te combineren met mijn kleding. Ik was dus op zoek naar een bril in een kleur die overal bij past en die me ook leuk staat. En dat is deze geworden! Het is een Wayfarer-achtig model, maar dan een wat ronder montuur. Ik heb hem in de vakantie echt constant op gehad, ik vind hem zo leuk!

IMGP4451

IMGP4467

Time for make up! Ik kocht ‘maar’ drie make-up producten, maar dit zijn wel producten die ik echt vaak zal gebruiken. Ik kocht de Covergirl Lash Blash mascara, die eigenlijk precies hetzelfde is als mijn favoriete Max Factor False Lash Effect mascara. Het enige verschil is de prijs: de mascara van covergirl is véél goedkoper dan die van max factor. Verder kocht ik nog een Revlon lip butter in de kleur 080 Strawberry Shortcake. Dit is een mooi lichtroze ‘my lips but better’ kleurtje. Hier komt binnenkort nog een review van online! En last but not least… Het Naked Basics palet! Dit oogschaduwpaletje stond al lang op mijn wishlist en nu heb ik heb eindelijk! De kleuren zijn echt heel mooi neutraal, perfect voor een everyday ooglook. Deze heb ik ook al heel vaak gebruikt.

IMGP4472

Bij Bath & Bodyworks kocht ik twee bodysplashes in de geuren Pure Paradise en Coconut Lime Breeze. Ze ruiken allebei heerlijk fris, fruitig en zomers. Vooral die met kokos en citroen doet me denken aan de zomer: alsof je op een lekker warm tropisch strand ligt. *droomt weg..*

IMGP4477

Als laatst kocht ik nog twee random dingen in Chinatown: Een schattig iPhone hoesje en een sleutelhanger als aandenken aan de vakantie.

Dat was alles wat ik in de zomervakantie in de VS heb gekocht! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.

Xx Sophie

7 thoughts on “Beauty shoplog Verenigde Staten (2013)

Geef een reactie

