Beauty-spulletjes uit Korea + reviews

IMGP4302

Deze zomervakantie was mijn vriendin Rianne naar Korea geweest. Korea is voor elke beauty-liefhebber een paradijs, omdat ze op bijna elke hoek van de straat wel een beauty winkel hebben. Én de verpakkingen van alle producten zijn enorm schattig. Ik was daarom ook erg blij toen Rianne een paar beauty spulletjes voor me mee nam uit Korea! Lees verder voor meer informatie over de producten!

IMGP4305

Dit zijn twee verpakkingen met krul’spelden’. Het zijn enorme aardbeien die je in je haar moet draaien en dan krijg je na ze er een tijdje in te hebben laten zitten krullen! Ik heb deze aardbeien nog niet uitgeprobeerd, dus ik kan nog niet vertellen of het echt werkt of niet. Maar ik zal ze binnenkort wel een keertje gaan uitproberen.

IMGP4314

IMGP4316

IMGP4319

Dit schattige uiltje is een potje met handcrème die heel lekker naar kersen ruikt. Alleen al voor de verpakking zou je het willen hebben! De handcrème komt in een kartonnen doosje die eruit ziet als een vogelhuisje. Leuk bedacht!

IMGP4320

De handcrème is niet te dik, maar ook niet te dun. Hij verzorgt mijn handen prima! Ook laat de handcrème mijn handen subtiel naar kersen ruiken. Het enige nadeel vind ik, dat het potje redelijk klein is. Als je hem elke dag gebruikt zal hij helaas snel op zijn. Maar als de handcrème op is, kun je de verpakking natuurlijk ook met een andere handcrème bijvullen. Het is namelijk wel een heel leuk potje om te bewaren!

IMGP4325

IMGP4327

Omdat ik een konijnen-freak ben vond ik deze lipstick heel erg leuk om te krijgen. Dat het konijntje alleen chagrijnig kijkt nemen we maar even voor lief. Deze Petite Bunny Gloss Bar van het merk Tony Moly is een lipstick die een subtiel kleurtje afgeeft en ook een mooie glans aan je lippen geeft.

IMGP4329

Het is een mooi oranjerood kleurtje met subtiele glittertjes er in.

PicMonkey Collage

Zoals je ziet geeft de lipstick inderdaad een subtiel kleurtje af. Maar dat vind ik juist mooi, omdat ik niet zo van de ‘in your face’ kleuren op mijn lippen houd. De lipstick blijft niet heel lang op je lippen zitten, dus af en toe opnieuw aanbrengen is wel handig.

IMGP4337

IMGP4383

Als laatst nog dit nagellakje. Het flesje van de nagellak vind ik misschien nog leuker dan de nagellak die er in zit! Het kleurtje dat ik heb is een lichtroze nagellak met een crème finish. Mooi! De nagellak dekt helemaal in twee laagjes. De nagellak blijft niet extreem lang zitten, maar gewoon zoals alle nagellak op mijn nagels ongeveer 3 dagen.

IMGP4302

Dat waren alle spulletjes die ik van Rianne heb gekregen! Ik ben met alle dingen super blij en heb de nagellak, lipstick en handcrème al vaak gebruikt. Nogmaals bedankt lieve Rianne! (:

6 thoughts on “Beauty-spulletjes uit Korea + reviews

  1. Wat hebben ze toch altijd een leuke hebben dingetjes in andere landen! Echt super schattig die gloss bar en de handcreme in het uiltje. Heel lief van je vriendin dat ze die spulletjes voor je heeft meegenomen.

Geef een reactie

