Swatch: Essie Full Steam Ahead

IMGP2956

(check die fluffy hommel die net langs kwam vliegen!)

Essie is één van mijn favoriete nagellak merken. Er zijn mooie en bijzondere kleuren van te koop, de kleuren dekken goed en blijven ook nog eens lang zitten. Vandaag heb ik weer een mooi lakje die ik aan jullie laat zien: Full Steam Ahead. Kijk je mee? (:

IMGP2964

IMGP2976

Full Steam Ahead is een lila kleur met zilveren glittertjes. Echt heel mooi! Ik hou namelijk van pastelkleurige nagellak en als er glittertjes in zitten is het al helemaal top!

IMGP3021

In de schaduw

IMGP3011

In het zonlicht

De nagellak dekt in twee laagjes al prima, maar om het effect nog net iets mooier te maken heb ik nog een derde laagje eroverheen gelakt. De zilveren glittertjes zijn op de foto’s niet heel duidelijk te zien, maar die waren in ‘real life’ wel echt goed te zien. Vooral in het zonlicht geeft dat een heel mooi effect. Verder blijft de nagellak goed zitten, zoals ik van Essie gewend ben. Na 4 dagen zat de nagellak er nog helemaal goed op, wat voor mijn doen echt heel goed is!

IMGP2982

Damientje was ook wel geïnteresseerd in deze nagellak, haha!

Ik ben erg tevreden over de nagellak. Het is een mooi kleurtje dat goed dekt in twee tot drie laagjes en dat ook nog eens lang op je nagels blijft zitten. Het enige minpuntje vind ik de hoge prijs.

De Essie nagellakjes kosten €9,99 per stuk en zijn bij Etos te koop.

4 thoughts on “Swatch: Essie Full Steam Ahead

Geef een reactie

