Face of today: Purple winged eyeliner

IMGP46372

Ik leef me eigenlijk nooit zo uit met mijn make-up. Ik gebruik eigenlijk altijd bruintinten op mijn ogen en doe nog een onopvallende kleur op mijn lippen. En that’s it. Op zich niets mis mee, maar een beetje creativiteit mag ook wel eens! Laatst wilde ik eens iets anders proberen met mijn oogmake-up en daar kwam deze make-up look uit. Nou is dit ook niet heel erg kleurrijk of bijzonder, maar het is tenminste anders dan wat ik normaal doe! Lees verder voor meer foto’s van deze look.

PicMonkey Collage2

Het is echt heel simpel om deze ooglook te maken. Eerst doe je wat oogschaduwbasis op. Dan zet je met een nat gemaakt eyelinerkwastje en wat paarse oogschaduw een winged eyeliner. Dan zet je nog een heel dun lijntje met zwarte eyeliner langs je wimpers. Als laatst doe je nog wat bruine oogschaduw in je arcadeboog en dan ben je klaar. Écht heel simpel dus.

IMGP4637

IMGP4656

De gebruikte producten voor deze look: Essence Stay All Day concealer • MAC Studio Fix poeder • Make Me Blush in Pinch • Urban Decay Naked Basics palette • Essence I <3 Extreme mascara • Catrice 280 Heidi Plum • Essence Eyeliner Pen • Revlon Lip Butter in Strawberry Shortcake • Catrice Lip Appeal in First Kiss • Catrice Eyeliner Brush • Essence Smokey Eyes Brush • HEMA blending brush • Catrice powder brush

8 thoughts on “Face of today: Purple winged eyeliner

Geef een reactie

