Review: Revlon Colorburst Lip Butter in 080 Strawberry Shortcake

IMGP4219

Over de lip butters van Revlon hoorde ik altijd hele positieve dingen. Sindsdien was ik er altijd heel erg nieuwsgierig naar. Ik kon ze in de Nederlandse winkels alleen nooit kopen… totdat ik in een drugstore in Amerika was en daar eentje kocht. Hier is de review!

IMGP4219

Laten we het over één ding eens zijn: de verpakking ziet er hartstikke leuk uit! Leuk ook dat de dop dezelfde kleur heeft als de lip butter zelf! Ook de ruitjes die je ziet zijn een leuk detail.

IMGP4222

Informatie over de lip-butter van Revlon:

  • Hydraterende mango, shea en kokosboter hydrateert je lippen met 156%
  • Een gel-formule zorgt voor hydratatie en zorgt ervoor dat de lip butter makkelijk aanbrengt
  • Een transparante tot medium kleur met een mooie glans
  • In 20 kleuren verkrijgbaar

Ik heb de kleur 080 Strawberry Shortcake. Dit is een koel, lichtroze kleurtje met subtiele zilveren glittertjes. Heel mooi!

naamloos2

IMGP4239

Met een veegje over je hand krijg je dit resultaat. Zoals je ziet is het niet een heel dekkend kleurtje, maar dat is ook niet de bedoelding van een lip butter.

PicMonkey Collage

IMGP6034

De lipbutter geeft een mooie koele, lichtroze kleur aan mijn lippen. Ook geeft de lip butter, mede door de glittertjes, een mooie glans af. Het is een soort my lips but better effect. Ook merk ik dat de lip butter mijn lippen helemaal niet uitdroogt, zoals de meeste lipsticks doen, maar juist mijn lippen heel zacht maakt. Dat is zeker een groot pluspunt!

Ik heb een nieuwe favoriet erbij! Ik wil zou zeker meer kleurtjes van de Revlon Lip Butter willen kopen. Voor €10,50 heb je een Revlon Lip Butter in je bezit.

Liefs,

Sophie

11 thoughts on “Review: Revlon Colorburst Lip Butter in 080 Strawberry Shortcake

  1. Pingback: Fototutorial: Glanzende make-up look | Bonjourgoodbye

Geef een reactie

