Review: Rituals cheek & eye glow in Pink

IMGP5853b

Nu het zonnetje steeds meer begint te schijnen, is het mooi om met glanzende make-up producten uit te pakken. Een highlighter op je wangen is een enorm mooi product om te gebruiken als het zonnetje schijnt. Vandaag review ik een highlighter van het merk Rituals. Ik kan je alvast verklappen dat ik erg enthousiast over dit product ben..!

IMGP5846

De highlighter is een mooi glanzend zwart doosje met rechtsonder in zilveren letters het logo van Rituals. Erg simpel, maar bij deze verpakking vind ik dat de term less is more goed is toegepast. Verder voelt de verpakking stevig aan. Pluspunt!

IMGP5906

Op de achterkant staat nog wat informatie, bijvoorbeeld dat het product 9 gram bevat.

IMGP5860b

Het doosje kun je openen en weer sluiten door middel van een magneetje in de verpakking. Dit is een leuk detail, weer eens wat anders dan de standaard ‘klik’verpakking. Als je het doosje hebt geopend valt je oog meteen op het mooie mozaïek patroontje in de highlighter. Elk vakje heeft een andere kleur. Omdat de highlighter zo mooi in vakjes is verdeeld, zou je de kleuren ook individueel als oogschaduw kunnen gebruiken.

IMGP5874

Zoals je ziet is elke kleur prima gepigmenteerd. De middelste kleur heb ik per ongeluk niet geswatched, maar dit is een prachtige transparante kleur met een roze/paarsige parelmoerglans. Heel bijzonder! Deze kleurtjes zijn ook goed te gebruiken als oogschaduw. Dan zou je bijvoorbeeld de bruinroze kleur in je arcadeboog, een roze kleurtje op het ooglid en de champagnekleurige highlighter in je binnenste ooghoek en wenkbrauwbot kunnen aanbrengen. Ik heb deze combinatie al een paar keer gedragen en dit geeft een mooi effect!

De highlighter is overigens erg goed als blush te gebruiken voor mensen met een lichte huidskleur, vanwege het subtiele roze kleurtje dat hij afgeeft.

IMGP5877

IMGP5881

IMGP5879

Als je alle kleurtjes mengt en aanbrengt krijg je een mooie lichtroze kleur te zien met een hele mooie glans. De highlighter heeft geen grove glitters, maar geeft alleen een glans die je duidelijk ziet. Dit geeft een erg natuurlijk en stralend effect! De highlighter blijft ook redelijk lang zitten. Na een schooldag zit de highlighter er nog prima op.

IMGP5909

Ik ben erg tevreden over deze highlighter! Ik heb ‘m al een tijdje in huis en ik heb hem al bijna elke dag gebruikt. Ik ben dol op de mooie gezonde gloed die hij aan mijn huid geeft!

De Rituals cheek & eye glow kost €25,50. Een flinke duit, maar dan heb je ook wel een hele mooie highlighter in je bezit.

Liefs, Sophie

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Review: Rituals cheek & eye glow in Pink

Geef een reactie

