Face of today: Sunny days!

IMGP6478

WOOHOOO! Zo, dat was even een vreugdekreet omdat het zonnetje weer wat meer begint te schijnen! Ik vind het heerlijk dat het nu wat warmer weer wordt. Ik hou van de winter hoor, maar de zomer vind ik ook erg fijn. Niets is fijner lekker in de tuin zitten met een koud drankje in je hand en de zonnestralen die op je huid schijnen. Maar oké, daar gaat het in deze blogpost niet alleen om. Vandaag laat ik jullie zien welke make-up ik draag nu het zonnetje meer begint te schijnen.

IMGP6440

Dit is de look die ik regelmatig draag. Neutraal opgemaakte ogen en een feller kleurtje op de lippen. De producten die ik hiervoor heb gebruikt zijn:

IMGP6478

  • Urban Decay Naked Basics palette
  • Essence Stay All Day concealer
  • Kiko eyeshadow #200
  • Etude House Sweet Recipe Candy Stick
  • The Body Shop bronzing powder #03
  • The Body Shop baked blush #01
  • MAC Studio Fix powder NC20
  • Covergirl lash blast volume mascara
  • Wimperkruller.

IMGP6487

Voor de ogen gebruikte ik drie kleuren oogschaduw: Een oogschaduw van Kiko in de kleur 200 en twee kleurtjes uit het Naked Basics palette: Faint en Crave. De oogschaduw van Kiko heb ik aangebracht op het ooglid, Faint in de arcadeboog en Crave heb ik als eyeliner aangebracht op de bovenste wimperlijn. Vervolgens krul ik mijn wimpers met een wimperkruller van Etos en breng ik een laagje mascara aan. Et voilà!

PicMonkey Collage

Voor de lippen gebruik ik een getinte lippenbalsem in een felroze kleurtje. Die ik draag is van Etude House en ziet eruit als een knalroze zuurstokje. Super cute!

IMGP6458

Dit was dan mijn look van vandaag! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

PicMonkey Collage2

Liefs, Sophie

4 thoughts on “Face of today: Sunny days!

  1. Waaaaaauw, wat een prachtige make-upjes gebruik je. Je look is ook heel erg mooi. Zelf heb ik ook net Naked 2 palette en ben er na 1,5 jaar nog steeds helemaal happy mee <3

    • Dankjewel! Ik wil het Naked 2 palette ook heel graag, die kleuren zijn zo mooi! Ik twijfel alleen of ik niet het goedkopere W7 in the buff palette ga kopen in plaats van het Naked 2 palette.. :)

Geef een reactie

