Shoplog: Den Haag en Kruidvat 1+1 gratis actie

0fbd379ad07e11e392360002c9e09a4c_8

Een paar dagen geleden ben ik met mijn nichtje naar Den Haag geweest om te gaan shoppen. Een paar dagen daarvoor werd de bekende 1+1 gratis op alle make-up actie van Kruidvat aangekondigd, dus besloten we om daar ook maar gelijk voor te gaan shoppen. Lees verder voor meer info over de dingen die ik kocht!

Bij Big Bazar kocht ik twee caviar manicure sets van Ciaté, die normaal rond de €20,- zijn en nu maar €8,- kostten! Ik kon de verleiding niet weerstaan en kocht twee sets (waarvan eentje als cadeautje voor een vriendin).

Bij Kruidvat was het enorm druk. Ik had één keer hiervoor de 1+1 gratis meegemaakt, maar kon me niet herinneren dat het zo druk was. De actie begon om 17:00 en we besloten om iets eerder naar Kruidvat te gaan. Om kwart voor 5 was het echter al enorm druk! Het was wel een mooi gezicht hoor, al die vrouwen en meisjes die aan het dringen waren onder het mom van ‘survival of the fittest’. Uiteindelijk had ik toch alle spulletjes weten te bemachtigen die ik graag wilde hebben of nodig had. Ik kocht:

  • Rimmel BB cream in de kleur Light
  • Twee Rimmel Apocalips in de kleuren Across the Universe  en Celestial.
  • Mijn favoriete concealer: de Stay all day concealer van Essence
  • De Essence eyeliner pen
  • Een nagellak van Essence in de kleur Black is Back
  • De Catrice Gel Like topcoat
  • Een setje elastiekjes (die vielen niet onder de aanbieding)

Voor deze spulletjes van Kruidvat was ik ongeveer €24,- kwijt. Helemaal niet zo duur als je je bedenkt dat het zonder de aanbieding meer dan €40 zou kosten! Binnenkort zal ik van een aantal producten reviews plaatsen op mijn blog. Van de Apocalips komen in ieder geval reviews.

Hebben jullie nog iets bij de Kruidvat 1+1 gratis actie gekocht?

7 thoughts on “Shoplog: Den Haag en Kruidvat 1+1 gratis actie

Geef een reactie

