Catrice Beautifying Lip Smoother in 020 Apricot Cream en 030 Cake Pop

IMGP8905

De Beautifying lip smoothers zitten sinds een tijdje in het nieuwe assortiment van Catrice. Volgens catrice zijn het “subtiele kleuren lipgloss in pastelroze en zachte nude tinten met een glanzende finish, die zorgen voor een mooie, verzorgde look. De Lip Smoother egaliseert zichtbaar fijne lijntjes rond de lippen voor een egaal resultaat.” Dat klinkt al veelbelovend! Ook schijnen deze lipglossjes te lijken op de Clarins lip perfectors. Nog een reden dat ik extra benieuwd was naar deze lip smoothers. Lees verder voor de review!

IMGP8906

De lip smoothers zitten in een tube-verpakking met een glanzend zilveren opdruk en een zilveren dop. Ik vind de verpakking er erg mooi  en chique uitzien, terwijl ze helemaal niet eens zo duur zijn. Ook is het handig dat je aan de kleur van de tube kunt zien welke kleur het is, zeker als je meerdere van deze lipglossjes hebt.

IMGP8910

De applicator van deze lipgloss is heel anders dan ik gewend ben. Het zijn fluweelzachte applicators, waarbij het product uit kleine gaatjes in de applicator komt als je in de tube knijpt. Zo dus:

PicMonkey Collage2

Ik vind deze applicator heel fijn werken, het brengt heel zacht aan. Wel blijft na één keer gebruiken de lipgloss in het fluweel van de applicator zitten, wat niet zo heel hygiënisch is. Kijk maar:

IMGP8921

PicMonkey Collage

Ik heb twee van de drie kleuren Lip Smoothers: 020 Apricot Cream en 030 Cake Pop. Dit zijn allebei mooie lichte nude kleurtjes. Verwacht dus geen felle kleuren lipgloss, maar meer een soort ‘my lips but better’ kleurtjes.

IMGP8918

020 Apricot Cream // 030 Cake Pop

Apricot cream

020 Apricot Cream is een licht perzik (of abrikozen?)kleurtje met hele kleine zilveren glittertjes. Ik vind het een erg mooie kleur en ik denk dat deze kleur bij elke make-up look wel heel mooi kan staan.

cake pop

030 Cake Pop is een roze kleur. Deze is iets donkerder van kleur dan de vorige. Ik vind deze ook heel mooi, hij accentueert je eigen lipkleur nog wat extra en laat ook een subtiel glittertje achter.

Ik vind dat de lip smoothers erg prettig op je lippen aanvoelen. Ze blijven niet (zoals sommige lipglossjes dat wel doen) een dikke plaklaag achter. Het zijn meer een soort lippenbalsems die een glansje achterlaten. Hierdoor verzorgen ze je lippen ook nog eens een beetje! De lip smoothers blijven niet super lang zitten, na een uurtje (zonder eten of drinken) mag je ze zeker wel nog een keertje aanbrengen.

IMGP8922

Ik ben erg tevreden over de Beautifying Lip Smoothers van Catrice. Ik vind de kleurtjes erg mooi en subtiel en geschikt voor iedere dag. Ik heb ze sinds ik ze heb,ook al bijna elke dag wel gedragen. Verder vind ik dat ze fijn aanvoelen op je lippen en het is natuurlijk heel fijn dat ze je lippen nu het wat kouder wordt ook een beetje verzorging meegeven. Wat ik wel jammer vind is dat ze niet heel lang blijven zitten, je moet ze elk uur wel even opnieuw aanbrengen.

De Catrice Beautifying Lip Smoothers kosten €3,59 en zijn verkrijgbaar bij drogisterijen als Kruidvat en Trekpleister.

Liefs,

Sophie

5 thoughts on “Catrice Beautifying Lip Smoother in 020 Apricot Cream en 030 Cake Pop

Geef een reactie

