Review: MAC eyeshadows in All That Glitters & Star Violet

IMGP0886b

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Hopelijk zullen er dit jaar wat meer blogposts verschijnen op m’n blog dan in 2014, want het aantal posts dat ik er dat jaar op heb gezet is dramatisch laag. Omdat het nu vakantie is (of alweer bijna was) heb ik weer even de tijd  gevonden om een blogpost te schrijven! Vorige week ging ik met mijn nichtje een dagje shoppen in Amsterdam en daar heb ik heel veel mooie dingen gekocht. Bij de Forever21 (waar ik nog nooit was geweest!) heb ik een paar mooie kledingstukken gekocht, maar ook bij MAC heb ik weer eens wat gekocht. Ik nam twee hele mooie oogschaduws mee naar huis en die laat ik vandaag aan jullie zien!

IMGP0879b

IMGP0870b

Links: Star Violet // Rechts: All That Glitters

Dit zijn ze dan! Hele mooie kleuren voor overdag, maar toch weer iets specialer dan de standaard bruine tinten. Vooral de kleur Star Violet vind ik prachtig, zo’n kleur had ik nog helemaal niet! Bovendien is ‘ie in elk licht weer iets anders van kleur wat hem dus bijzonder maakt.

IMGP0883b

IMGP0886b

Kijk dan hoe mooi ze zijn!

IMGP0894b

Links: All That Glitters // Rechts: Star Violet

All That Glitters is een “Veluxe Pearl” oogschaduw en is een glanzende champagnekleurige oogschaduw die ook een beetje naar de gouden en peachy kant neigt. Star Violet is ook een Veluxe Pearl oogschaduw en is een bordeauxrode oogschaduw die ook een bruinige gloed heeft. De oogschaduws zijn enorm gepigmenteerd en ook blijven ze heel erg lang op je ooglid zitten. De kwaliteit van de oogschaduws is dus erg goed!

Ik ben dus erg tevreden over deze nieuwe aankopen en hierdoor wil ik alleen maar meer oogschaduws van dit merk :) Deze oogschaduws bevatten elk 1.3g en kosten per stuk €17,50. Ze zijn te koop bij sommige Douglas-filialen en bij alle MAC-counters/winkels.

Heb jij al een oogschaduw van MAC in je bezit?

Geef een reactie

